Ik heb een Opel Grandland GS electric en overweeg om een" aftermarket frunk" aan te kopen waar mijn gewone laadkabel en ook mijn type 2 laadkabel voor gewoon stopcontact in kunnen gelegd worden. Wanneer je koffer vol bagage zit om bvb op reis te gaan, moet je steeds je laadkabel(s) bovenop de bagage leggen, want je zal ze maar eens nodig hebben om ergens te laden. Nu vraag ik me af, of dit voor problemen kan zorgen ivm garantie op de auto. Je hoeft geen gaten te boren, geen elektra aan te sluiten enz. maar ik stel me toch die vraag. Of zou het kwaad kunnen voor andere zaken ? Het ding kost makkelijk 300 euro verzendkosten in, dus wil ik het toch zeker zijn.
Om een idee te hebben hoe het er uit ziet :
Op Youtube zie je ook de eenvoudige installatie.
PS Ik weet niet of ik die "verwijzing naar" hier mag plaatsen, indien niet laat het me dan maar weten, dan verwijder is de verwijzing.
Om een idee te hebben hoe het er uit ziet :
Frunk kompatibel für Opel Grandland Electric - frunk.at | Kofferraumerweiterung
Bei Lieferungen in Nicht-EU-Länder können zusätzliche Zölle, Steuern und Gebühren anfallen. Der frunk Opel Grandland besteht aus folgenden Einzelteilen: Einer Ladewanne für den Motorraum deines E-Autos, um zusätzlichen Platz für Ladeequipment und Autozubehör zu schaffen. Einem...
www.frunk.at
Op Youtube zie je ook de eenvoudige installatie.
PS Ik weet niet of ik die "verwijzing naar" hier mag plaatsen, indien niet laat het me dan maar weten, dan verwijder is de verwijzing.