Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij de Action heb je nu ook flatblades voor 5 of 6 euro p/stuk. Werkt echt prima! Is beter dan de vorige partij die ze hadden voor een paar euro als set.
Ik heb ze ook op mijn Corsa (D). Ze werken prima alleen slaat bij mij de ruitenwisser om wanneer die helemaal links is, daardoor maakt die elke keer weer het zelfde geluidje. Af en toe heel vervelend (en volgens mijn vriendin irritant maar ik erger me er niet zo aan). Vergeleken met de goedkopere/ standaard ruitenwissers ideaal!
@crossagek wrote:Eerlijk waar ze doen niet voor elkaar onder
Dat kun je nu natuurlijk nog niet zeggen, dat weet je pas als je nieuwe wissers versleten zijn
Ik heb ook ooit flatblade wissers van de Action gehad, deden het in het begin prima, totdat er ineens het plastic kapje op het uiteinde ineens los schoot en bij het wissen een enorme kras op m'n ruit achter liet.
Dat kun je nu natuurlijk nog niet zeggen, dat weet je pas als je nieuwe wissers versleten zijn
Ik heb ook ooit flatblade wissers van de Action gehad, deden het in het begin prima, totdat er ineens het plastic kapje op het uiteinde ineens los schoot en bij het wissen een enorme kras op m'n ruit achter liet.
Never again.
Gevalletje pech..
De vorige serie was ook wel troep, je merkt aan de huidige dat het geen bagger meer is. Is ook te zien aan de prijs, ze zijn nu effectief 4x duurder maar wel een heel stuk degelijker.
Heb het frame wat normaal matzwart is v/d achterzeem gespoten met kunststof lak ruitenwisserarm is ook met 2 componenten gespoten dus mooi strak 1 geheel.