J Jiang153 Komt weleens kijken 23 feb 2016 #1 Hallo, Toen ik vandaag de achterruitverwarming inschakelde viel het mij op dat het vocht op het middenstuk niet wil verdwijnen Is mijn raam nu defect?
Hallo, Toen ik vandaag de achterruitverwarming inschakelde viel het mij op dat het vocht op het middenstuk niet wil verdwijnen Is mijn raam nu defect?
B bart-gsi Forumbewoner 23 feb 2016 #2 Dan zijn de lijnen onderbroken door beschadiging.. Daar hebben ze speciale lijm voor om dat te repareren
Dan zijn de lijnen onderbroken door beschadiging.. Daar hebben ze speciale lijm voor om dat te repareren
B bart-gsi Forumbewoner 23 feb 2016 #4 Multimeter pakken.. Op de piepstand zetten en dan bij de ene kant en bij de andere kant op het uiteinde van de lijnen zetten..
Multimeter pakken.. Op de piepstand zetten en dan bij de ene kant en bij de andere kant op het uiteinde van de lijnen zetten..
B bart-gsi Forumbewoner 23 feb 2016 #5 Multimeter liept bij een gesloten circuit. Dan is de lijn heel.. Als hij niet piept is de lijn onderbroken
Multimeter liept bij een gesloten circuit. Dan is de lijn heel.. Als hij niet piept is de lijn onderbroken
C Chris426 Komt hier geregeld 24 feb 2016 #6 Als je onderbroken lijnen vindt, kan je proberen een stukje aluminiumpapier ertussen te kleven, dat wil nog wel eens goed werken.
Als je onderbroken lijnen vindt, kan je proberen een stukje aluminiumpapier ertussen te kleven, dat wil nog wel eens goed werken.
J Jiang153 Komt weleens kijken 24 feb 2016 #7 Ga denk ik maar even langs de garage en vragen. Voor hetzelfde geldt moet ik hele ruit wisselen en dan als dat het geval is laat ik het wel even achterwege nu.
Ga denk ik maar even langs de garage en vragen. Voor hetzelfde geldt moet ik hele ruit wisselen en dan als dat het geval is laat ik het wel even achterwege nu.
C Chris426 Komt hier geregeld 24 feb 2016 #8 Of je zoekt een andere kofferklep met goede draden. Zal veel goedkoper zijn.