G Gtsr Lid 8 apr 2015 #1 Beste allemaal, weten jullie wellicht of je ook Canbus LED moet monteren in de achterlicht units, of kunnen dit gewone LED lampjes zijn ? Grt Ruud.
Beste allemaal, weten jullie wellicht of je ook Canbus LED moet monteren in de achterlicht units, of kunnen dit gewone LED lampjes zijn ? Grt Ruud.
C corsabc20xe Komt hier geregeld 8 apr 2015 #2 Canbus. Maar weet wel dat deze gaan knipperen als je verlichting niet Brand.
C corsabc20xe Komt hier geregeld 8 apr 2015 #3 Klopt heb ik ook. Maar ik rijd altijd met verlichting aan.
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 8 apr 2015 #4 Mocht je LED willen kopen, ik heb een setje te koop staan.
D daveensannie Komt weleens kijken 8 apr 2015 #5 Bestaat er ook LED voor de station ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
D daveensannie Komt weleens kijken 8 apr 2015 #6 @helmer opelfan wrote:Voor de gts/sedan. Zijn led units. Voor een station is er niks anders dan origineel :vertag Hmm jammer, bedankt voor je antwoordt [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
@helmer opelfan wrote:Voor de gts/sedan. Zijn led units. Voor een station is er niks anders dan origineel :vertag Hmm jammer, bedankt voor je antwoordt [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
D daveensannie Komt weleens kijken 8 apr 2015 #8 @Wess1988 wrote:Je kan je achterlichten laten smoken bijvoorbeeld. En dat vind ik dus niet zo heel mooi :cry had die joekels van achterlichten wel met LED willen zien, maar helaas
@Wess1988 wrote:Je kan je achterlichten laten smoken bijvoorbeeld. En dat vind ik dus niet zo heel mooi :cry had die joekels van achterlichten wel met LED willen zien, maar helaas
D daveensannie Komt weleens kijken 8 apr 2015 #9 Ben ik er wel lekker vroeg bij :jerry maar ik vind ze standaard ook al mooi dus het is voor mij geen moetje
Ben ik er wel lekker vroeg bij :jerry maar ik vind ze standaard ook al mooi dus het is voor mij geen moetje
G Gtsr Lid 11 apr 2015 #11 Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb Xenon met automatische inschakeling, dus lijkt mij niet handig om er LED lampen in te gaan zetten :thumb Grt
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb Xenon met automatische inschakeling, dus lijkt mij niet handig om er LED lampen in te gaan zetten :thumb Grt