H hawk45 Komt weleens kijken 19 feb 2011 #1 Relais vervangen in de ABS unit king: ABS unit van de pomp afgeschroefd Doorzagen / dremelen op de naad (be careful) Relais vervangen door een nieuwe ( €4,35 ) Goed dichtkitten Terugplaatsen en 250 euries voor een 2e-handsje bespaart. :vertag
Relais vervangen in de ABS unit king: ABS unit van de pomp afgeschroefd Doorzagen / dremelen op de naad (be careful) Relais vervangen door een nieuwe ( €4,35 ) Goed dichtkitten Terugplaatsen en 250 euries voor een 2e-handsje bespaart. :vertag
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 20 feb 2011 #3 Waar heb je die relay vandaan?? Die van mij ging naar 2 maanden kaduuk. Wel handig als het weer gebeurd. Dirkjan
Waar heb je die relay vandaan?? Die van mij ging naar 2 maanden kaduuk. Wel handig als het weer gebeurd. Dirkjan
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 20 feb 2011 #5 Waar heb je die relay vandaan?? Die van mij ging naar 2 maanden kaduuk. Wel handig als het weer gebeurd. Dirkjan
Waar heb je die relay vandaan?? Die van mij ging naar 2 maanden kaduuk. Wel handig als het weer gebeurd. Dirkjan
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 20 feb 2011 #8 [rquote=1873425&tid=143040&author=sw_reijnders]derde foto van RS online dus[/rquote] Ja sorry was nog niet helemaal wakker:sleeping
[rquote=1873425&tid=143040&author=sw_reijnders]derde foto van RS online dus[/rquote] Ja sorry was nog niet helemaal wakker:sleeping
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 20 feb 2011 #9 [rquote=1873425&tid=143040&author=sw_reijnders]derde foto van RS online dus[/rquote] Ja sorry was nog niet helemaal wakker:sleeping
[rquote=1873425&tid=143040&author=sw_reijnders]derde foto van RS online dus[/rquote] Ja sorry was nog niet helemaal wakker:sleeping
A afterburner27 Komt hier geregeld 20 feb 2011 #10 Het mooiste is, deze relays te vervangen voor een solidstate versie, of door reedrelais. Hiervan verbanden de kontakten niet in de buitenlucht..
Het mooiste is, deze relays te vervangen voor een solidstate versie, of door reedrelais. Hiervan verbanden de kontakten niet in de buitenlucht..
A afterburner27 Komt hier geregeld 20 feb 2011 #11 Het mooiste is, deze relays te vervangen voor een solidstate versie, of door reedrelais. Hiervan verbanden de kontakten niet in de buitenlucht..
Het mooiste is, deze relays te vervangen voor een solidstate versie, of door reedrelais. Hiervan verbanden de kontakten niet in de buitenlucht..
H hawk45 Komt weleens kijken 20 feb 2011 #12 Ik heb bewust gekozen voor het zelfde relais het de- en monteren + vervangen van het relais is toch wel even vreemd met een dremel of zaag. :hmmz moest er niet aan denken als ik door zou schieten met de dremel
Ik heb bewust gekozen voor het zelfde relais het de- en monteren + vervangen van het relais is toch wel even vreemd met een dremel of zaag. :hmmz moest er niet aan denken als ik door zou schieten met de dremel
H hawk45 Komt weleens kijken 20 feb 2011 #13 Ik heb bewust gekozen voor het zelfde relais het de- en monteren + vervangen van het relais is toch wel even vreemd met een dremel of zaag. :hmmz moest er niet aan denken als ik door zou schieten met de dremel
Ik heb bewust gekozen voor het zelfde relais het de- en monteren + vervangen van het relais is toch wel even vreemd met een dremel of zaag. :hmmz moest er niet aan denken als ik door zou schieten met de dremel
H hawk45 Komt weleens kijken 20 feb 2011 #14 Ik heb bewust gekozen voor het zelfde relais het de- en monteren + vervangen van het relais is toch wel even vreemd met een dremel of zaag. :hmmz moest er niet aan denken als ik door zou schieten met de dremel
H hawk45 Komt weleens kijken 20 feb 2011 #15 Ik heb bewust gekozen voor het zelfde relais het de- en monteren + vervangen van het relais is toch wel even vreemd met een dremel of zaag. :hmmz moest er niet aan denken als ik door zou schieten met de dremel