L lemmuh Komt hier geregeld 16 jun 2010 #1 Hoi, ik heb een vraagje over aandrijfassen. Past een aandrijfas met zo'n extra lager van een Calibra onder een Vectra? Of kom ik dan met lengte/bevestiging van de extra steun in de knoei? MVG, Jeroen
Hoi, ik heb een vraagje over aandrijfassen. Past een aandrijfas met zo'n extra lager van een Calibra onder een Vectra? Of kom ik dan met lengte/bevestiging van de extra steun in de knoei? MVG, Jeroen
T Trompie Post best veel 16 jun 2010 #2 ligt eraan wat voor blok er in je vectra ligt en van welk blok de as van de calibra komt!
L lemmuh Komt hier geregeld 16 jun 2010 #3 C20NE met een F18 bak. Van welke Calibra moet ik dan zoeken? Ik weet namelijk niet of alle modellen zijn uitgevoerd met zo'n extra ophanglager.
C20NE met een F18 bak. Van welke Calibra moet ik dan zoeken? Ik weet namelijk niet of alle modellen zijn uitgevoerd met zo'n extra ophanglager.
T Trompie Post best veel 17 jun 2010 #4 v6 heeft er sowieso 1 en de let ook geloof ik. die steun van de v6 past alleen niet bij jou, die andere wel
v6 heeft er sowieso 1 en de let ook geloof ik. die steun van de v6 past alleen niet bij jou, die andere wel
T Trompie Post best veel 17 jun 2010 #5 http://link.marktplaats.nl/355591768 Zo'n steun als op het laatste plaatje moet jij hebben!
N noc Post best veel 17 jun 2010 #6 origineel gepost door Trompie v6 heeft er sowieso 1 en de let ook geloof ik. die steun van de v6 past alleen niet bij jou, die andere wel een let heeft deze niet omdat je met de tussenbak zit
origineel gepost door Trompie v6 heeft er sowieso 1 en de let ook geloof ik. die steun van de v6 past alleen niet bij jou, die andere wel een let heeft deze niet omdat je met de tussenbak zit
T Trompie Post best veel 18 jun 2010 #8 origineel gepost door noc origineel gepost door Trompie v6 heeft er sowieso 1 en de let ook geloof ik. die steun van de v6 past alleen niet bij jou, die andere wel een let heeft deze niet omdat je met de tussenbak zit Jam, dat wist ik dus even niet meer! Maar dan zit ie dus gewoon op de 2l :thumbup
origineel gepost door noc origineel gepost door Trompie v6 heeft er sowieso 1 en de let ook geloof ik. die steun van de v6 past alleen niet bij jou, die andere wel een let heeft deze niet omdat je met de tussenbak zit Jam, dat wist ik dus even niet meer! Maar dan zit ie dus gewoon op de 2l :thumbup
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 18 jun 2010 #9 waarom past die van een Let niet? die dingen schroef je op het onderblok.. en das bij c20xe en c20let hetzelfde toch?
waarom past die van een Let niet? die dingen schroef je op het onderblok.. en das bij c20xe en c20let hetzelfde toch?
N noc Post best veel 18 jun 2010 #10 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi waarom past die van een Let niet? die dingen schroef je op het onderblok.. en das bij c20xe en c20let hetzelfde toch? omdat een let een tussenbak heeft. deze heeft 2 kleine aandrijfassen.
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi waarom past die van een Let niet? die dingen schroef je op het onderblok.. en das bij c20xe en c20let hetzelfde toch? omdat een let een tussenbak heeft. deze heeft 2 kleine aandrijfassen.