R robeding Lid 19 nov 2012 #1 hallo, ik ben bezig de cilinderkop van mijn vriendin haar tigra twintop weer op te bouwen, alleen kan ik nergens vinden hoe strak de lagerkappen van de nokkenas aangedraaid moeten worden. Wie kan mij aan deze info helpen? Mvg Robin
hallo, ik ben bezig de cilinderkop van mijn vriendin haar tigra twintop weer op te bouwen, alleen kan ik nergens vinden hoe strak de lagerkappen van de nokkenas aangedraaid moeten worden. Wie kan mij aan deze info helpen? Mvg Robin
R robeding Lid 19 nov 2012 #3 bedankt voor je reactie :thumb maar had hier op het forum gelezen dat ze vaster moeten, of zit dat hier al bij? Mvg Robin
bedankt voor je reactie :thumb maar had hier op het forum gelezen dat ze vaster moeten, of zit dat hier al bij? Mvg Robin
wim-v6 Forumbewoner 19 nov 2012 #4 je kan ze voor de zekerheid op 9 of 10Nm zetten tegen het loslopen, maar absoluut niet vaster dan 10Nm. Zijn holle nokkenassen..
je kan ze voor de zekerheid op 9 of 10Nm zetten tegen het loslopen, maar absoluut niet vaster dan 10Nm. Zijn holle nokkenassen..
R robeding Lid 19 nov 2012 #5 oké super bedankt, dan kan het blokje morgen weer inelkaar gezet worden. Robin