5 gaats velgen

baboe

Komt hier geregeld
hoi wat moet ik doen om 5 gaats velgen te hebben op m,n calibra van m,n zoon heb er nou 4 bj 95 20 l 16 v

Denk dat ik voor de naven van ee V6 of turbo zou gaan. Lijkt me steviger. En er zijn wel sloop auto's zat die ze kunnen missen.

Denk dat ik voor de naven van ee V6 of turbo zou gaan. Lijkt me steviger. En er zijn wel sloop auto's zat die ze kunnen missen.

heb nog wel setje 5 gaats achternaven (complete draagarmen) voor je liggen die voor weinig wegmogen.kan je zo overschroeven. zit je alleen met de remschijven en klauwen ( klauwen zijn uitwisselbaar volgens mij? ).

e.v. veerpoten voor heb ik ook liggen.

heb nog wel setje 5 gaats achternaven (complete draagarmen) voor je liggen die voor weinig wegmogen.kan je zo overschroeven. zit je alleen met de remschijven en klauwen ( klauwen zijn uitwisselbaar volgens mij? ).

e.v. veerpoten voor heb ik ook liggen.

je hebt nodig:

Naven V+A van een Calibra V6 of een Vectra A V6 nodig ( niet die van een turbo aan de achterkant, das anders )

en de remmerij heb je ook nodig van de v6, dus de klauwen en schijven

Veerpoten zijn hetzelfde

je hebt nodig:

Naven V+A van een Calibra V6 of een Vectra A V6 nodig ( niet die van een turbo aan de achterkant, das anders )

en de remmerij heb je ook nodig van de v6, dus de klauwen en schijven

Veerpoten zijn hetzelfde

Terug
Naar boven