S Seth Loopt hier de deur plat 8 nov 2010 #1 Hoi iedereen, Ik had een stom vraagje nl. Weet iemand of de achterbumper van een 4-deurse Vectra B ook op een 5-deurse Vectra B past? Groetjes, Seth
Hoi iedereen, Ik had een stom vraagje nl. Weet iemand of de achterbumper van een 4-deurse Vectra B ook op een 5-deurse Vectra B past? Groetjes, Seth
S Seth Loopt hier de deur plat 8 nov 2010 #2 tnx, dan weet ik dat ik niet gelimiteerd ben voor een 4-deurse wagen ;-)
S Seth Loopt hier de deur plat 8 nov 2010 #3 tnx, dan weet ik dat ik niet gelimiteerd ben voor een 4-deurse wagen ;-)
S sw_reijnders Forumbewoner 8 nov 2010 #4 De sedan en de hatch hebben de zelfde achterbumper. De station is wel anders, maar dat mag voor zich spreken :angel
De sedan en de hatch hebben de zelfde achterbumper. De station is wel anders, maar dat mag voor zich spreken :angel
S sw_reijnders Forumbewoner 8 nov 2010 #5 De sedan en de hatch hebben de zelfde achterbumper. De station is wel anders, maar dat mag voor zich spreken :angel
De sedan en de hatch hebben de zelfde achterbumper. De station is wel anders, maar dat mag voor zich spreken :angel