24 karaats gouden verlagings set???

Ach ik zou het anders nog niet zo gek vinden voor onder mijn auto
smiley_tooth.gif

ja, goedprijs staat mooi.

maar ik geloof niet dat het volledig goud is.

24 karaats goed, dus dat is goed genoeg, (weet zo de code niet maar als goed is is 24 karaats 585)

585 staat voor 58.5 % goud, rest is bij product.

goud is als je 100% goud hebt als ik mij niet vergis haast buigzaam, zeer slap in ieder geval.

als je een beetje zware auto hebt, en je zet deze veren er onder, ik ben bang dat de veren bij de 1e de beste drempel spontaan nog lager worden, of gewoon af knappen.

uiteraard zijn ze vergult, 24 karaats is veel te zacht om veren mee te maken.. daarnaast snap ik het praktisch nut er niet van...

Speciaal voor de showmofielen, je weet wel. Dat volk wat hun auto zonder wielen op de show neer zet, om te laten zien dat ze zelfs hun remschijfjes en schokdempers hebben laten verchromen. .....dat je de boel mooi clean wil snap ik wel..maar om alles chrome of goud te willen?....

@dion87 wrote:uiteraard zijn ze vergult, 24 karaats is veel te zacht om veren mee te maken.. daarnaast snap ik het praktisch nut er niet van...

Is ook niet praktisch nuttig. Daarbij, denk je dat al die show auto's ook maar 1 meter op de openbare weg gebruikt worden?

@soepkiepe wrote:ja, goedprijs staat mooi.

maar ik geloof niet dat het volledig goud is.

24 karaats goed, dus dat is goed genoeg, (weet zo de code niet maar als goed is is 24 karaats 585)

585 staat voor 58.5 % goud, rest is bij product.

goud is als je 100% goud hebt als ik mij niet vergis haast buigzaam, zeer slap in ieder geval.

als je een beetje zware auto hebt, en je zet deze veren er onder, ik ben bang dat de veren bij de 1e de beste drempel spontaan nog lager worden, of gewoon af knappen.

24 karaat is zuiver goud 99.99%

14 karaat is 585 58.5% de rest bestaat uit zilver en rood koper

24 karaats goud is nog te zacht om juwelen van te maken, laat staan veren. gewoon iemand die de boel probeert te flessen

@2000 wrote:Er zijn hier dus mensen die daadwerkelijk denken dat ze van puur goud zijn? :wtf

je bedoelt mij toch niet mag ik hopen :???:

Terug
Naar boven