P pkre Lid 23 feb 2009 #1 hoi even een vraagje waar loopt een 2.4 beter op op zijn eigen kop of op een 2.0 kop 2.0 kop zou wel fijner zijn i.v.m injectie en thermostaathuis is de kopset dan wel het zelfde groet pkre
hoi even een vraagje waar loopt een 2.4 beter op op zijn eigen kop of op een 2.0 kop 2.0 kop zou wel fijner zijn i.v.m injectie en thermostaathuis is de kopset dan wel het zelfde groet pkre
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 24 feb 2009 #2 De eigen kop is beter, de 2.0 kop op een 2.4 heeft de neiging bij 5500omw/min wat te smoren. (kleinere kleppies en andere wat smallere kanalen) Koppakking is hetzelfde, koppakkingset uiteraard niet.
De eigen kop is beter, de 2.0 kop op een 2.4 heeft de neiging bij 5500omw/min wat te smoren. (kleinere kleppies en andere wat smallere kanalen) Koppakking is hetzelfde, koppakkingset uiteraard niet.
J joep12 Komt weleens kijken 2 mrt 2009 #3 ik heb een 2.5 (4 cil) met een 2.0 kop erop. maar dan zijn er wel 2.4 kleppen ingeslepen, met een 280 graden nokkenas. totaal heeft die motor 165kp op de achterwielen. motor is ook te koop...:thumbup
ik heb een 2.5 (4 cil) met een 2.0 kop erop. maar dan zijn er wel 2.4 kleppen ingeslepen, met een 280 graden nokkenas. totaal heeft die motor 165kp op de achterwielen. motor is ook te koop...:thumbup
L larsjeG40 Komt hier geregeld 3 mrt 2009 #4 origineel gepost door joep12 ik heb een 2.5 (4 cil) met een 2.0 kop erop. maar dan zijn er wel 2.4 kleppen ingeslepen, met een 280 graden nokkenas. totaal heeft die motor 165kp op de achterwielen. motor is ook te koop...:thumbup :kewlpics:kewlpics:kewlpics is het een kronenburg kop?
origineel gepost door joep12 ik heb een 2.5 (4 cil) met een 2.0 kop erop. maar dan zijn er wel 2.4 kleppen ingeslepen, met een 280 graden nokkenas. totaal heeft die motor 165kp op de achterwielen. motor is ook te koop...:thumbup :kewlpics:kewlpics:kewlpics is het een kronenburg kop?
J joep12 Komt weleens kijken 8 mrt 2009 #5 nee geen kronenburg kop. deze is bij van den berg motorsport in nispen opgebouwd. kms is van kronenburg.
nee geen kronenburg kop. deze is bij van den berg motorsport in nispen opgebouwd. kms is van kronenburg.