J jhs1994 Lid 30 jan 2014 #1 Hoi. Mijn 2 liter motorblok is erg slecht nu kan ik een 1.8 liter blok overnemen maar past dat wel en wat moet ik dan veranderen om dit te kunnen doen. bvd Jos
Hoi. Mijn 2 liter motorblok is erg slecht nu kan ik een 1.8 liter blok overnemen maar past dat wel en wat moet ik dan veranderen om dit te kunnen doen. bvd Jos
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 30 jan 2014 #2 de x18xe is de kleinere zus van de x20xev, deze is dus gelijk.
H Haasje17 Forumbewoner 31 jan 2014 #4 als je je huidige kabelboom en ecu behoud hoef je zelfs transponder niet over te zetten.
H Haasje17 Forumbewoner 31 jan 2014 #5 maar dan ga ik er wel vanuit dat je een astra f hebt met x20xev bij een g gaat dit wel maar moet je meer aanpassen.
maar dan ga ik er wel vanuit dat je een astra f hebt met x20xev bij een g gaat dit wel maar moet je meer aanpassen.
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 31 jan 2014 #6 wat nou als ie een z18xe bedoeld? kijk eerst eens welk motortype je hebt, en welke motortype je erin wil hangen. en welk type astra je hebt
wat nou als ie een z18xe bedoeld? kijk eerst eens welk motortype je hebt, en welke motortype je erin wil hangen. en welk type astra je hebt
wim-v6 Forumbewoner 31 jan 2014 #7 Dan heb je knap meer werk en onderdelen nodig Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 31 jan 2014 #8 meest logisch is een x18xe, deze is vrij eenvoudig in te bouwen. z18xe moet je kabelboom, ecu bak, assen en naven hebben. en misschien nog meer....
meest logisch is een x18xe, deze is vrij eenvoudig in te bouwen. z18xe moet je kabelboom, ecu bak, assen en naven hebben. en misschien nog meer....