J jblfreak Hoort bij de inboedel 17 dec 2011 #21 vonce calibra turbo/v6 is 15 girling is 16 :angel neem dan goede blokken en geboorde goede schijven
V vincent23 Loopt hier de deur plat 18 dec 2011 #22 als jij t zegt kerel :thumb keuze zal waarschijnlijk de 14 inch worden, in combi met nieuwe gsi 16v remmen. den wij moeten maar is ff kijken wanneer je tijd heb om ff af te spreken, dan kunnen we zien of ik alles heb :afro :afro gr vinc
als jij t zegt kerel :thumb keuze zal waarschijnlijk de 14 inch worden, in combi met nieuwe gsi 16v remmen. den wij moeten maar is ff kijken wanneer je tijd heb om ff af te spreken, dan kunnen we zien of ik alles heb :afro :afro gr vinc
V vincent23 Loopt hier de deur plat 18 dec 2011 #23 als jij t zegt kerel :thumb keuze zal waarschijnlijk de 14 inch worden, in combi met nieuwe gsi 16v remmen. den wij moeten maar is ff kijken wanneer je tijd heb om ff af te spreken, dan kunnen we zien of ik alles heb :afro :afro gr vinc
als jij t zegt kerel :thumb keuze zal waarschijnlijk de 14 inch worden, in combi met nieuwe gsi 16v remmen. den wij moeten maar is ff kijken wanneer je tijd heb om ff af te spreken, dan kunnen we zien of ik alles heb :afro :afro gr vinc
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 21 dec 2011 #26 Of je bouwt de voorzijde om naar goed setje 4 pots remklauwen van bijvoorbeeld Wilwood. Dan kan je ook met 14 inch blijven rijden en met de standaardschijfmaat van 256mm. Maar je hebt wel gelijk een veel betere remkracht dan je standaard remklauw!
Of je bouwt de voorzijde om naar goed setje 4 pots remklauwen van bijvoorbeeld Wilwood. Dan kan je ook met 14 inch blijven rijden en met de standaardschijfmaat van 256mm. Maar je hebt wel gelijk een veel betere remkracht dan je standaard remklauw!
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 21 dec 2011 #27 Of je bouwt de voorzijde om naar goed setje 4 pots remklauwen van bijvoorbeeld Wilwood. Dan kan je ook met 14 inch blijven rijden en met de standaardschijfmaat van 256mm. Maar je hebt wel gelijk een veel betere remkracht dan je standaard remklauw!
Of je bouwt de voorzijde om naar goed setje 4 pots remklauwen van bijvoorbeeld Wilwood. Dan kan je ook met 14 inch blijven rijden en met de standaardschijfmaat van 256mm. Maar je hebt wel gelijk een veel betere remkracht dan je standaard remklauw!
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 26 dec 2011 #28 Koppel is ook hoger en 20 pk is niet weinig. Daarnaast is een V6 een stuk zwaarder en dat gewicht moet je ook weer tot stilstand brengen. Ik zou in ieder geval minimaal een setje sportschijven en blokken monteren rondom (MTEC100 op uk ebay is een goede en betaalbare).
Koppel is ook hoger en 20 pk is niet weinig. Daarnaast is een V6 een stuk zwaarder en dat gewicht moet je ook weer tot stilstand brengen. Ik zou in ieder geval minimaal een setje sportschijven en blokken monteren rondom (MTEC100 op uk ebay is een goede en betaalbare).
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 26 dec 2011 #29 Koppel is ook hoger en 20 pk is niet weinig. Daarnaast is een V6 een stuk zwaarder en dat gewicht moet je ook weer tot stilstand brengen. Ik zou in ieder geval minimaal een setje sportschijven en blokken monteren rondom (MTEC100 op uk ebay is een goede en betaalbare).
Koppel is ook hoger en 20 pk is niet weinig. Daarnaast is een V6 een stuk zwaarder en dat gewicht moet je ook weer tot stilstand brengen. Ik zou in ieder geval minimaal een setje sportschijven en blokken monteren rondom (MTEC100 op uk ebay is een goede en betaalbare).
J jblfreak Hoort bij de inboedel 27 dec 2011 #30 hij is idd zwaarder dan een c20xe dat merkte k wel met bochten werk denk dat vince t nie helemaal snapte haha maar geeft niets
hij is idd zwaarder dan een c20xe dat merkte k wel met bochten werk denk dat vince t nie helemaal snapte haha maar geeft niets
J jblfreak Hoort bij de inboedel 27 dec 2011 #31 hij is idd zwaarder dan een c20xe dat merkte k wel met bochten werk denk dat vince t nie helemaal snapte haha maar geeft niets
hij is idd zwaarder dan een c20xe dat merkte k wel met bochten werk denk dat vince t nie helemaal snapte haha maar geeft niets
V vincent23 Loopt hier de deur plat 27 dec 2011 #32 owja Vinc snap t niet he :ass ik had het idd over velgen en jij over remmen pannekoek :thumb maar goed maak nie uit haha. zal voorlopig toch wel ff rustig blijven hoor mbt de auto's. de vrouw moe bijna bevallen dus ja :afro :afro gr Vinc
owja Vinc snap t niet he :ass ik had het idd over velgen en jij over remmen pannekoek :thumb maar goed maak nie uit haha. zal voorlopig toch wel ff rustig blijven hoor mbt de auto's. de vrouw moe bijna bevallen dus ja :afro :afro gr Vinc
V vincent23 Loopt hier de deur plat 27 dec 2011 #33 owja Vinc snap t niet he :ass ik had het idd over velgen en jij over remmen pannekoek :thumb maar goed maak nie uit haha. zal voorlopig toch wel ff rustig blijven hoor mbt de auto's. de vrouw moe bijna bevallen dus ja :afro :afro gr Vinc
owja Vinc snap t niet he :ass ik had het idd over velgen en jij over remmen pannekoek :thumb maar goed maak nie uit haha. zal voorlopig toch wel ff rustig blijven hoor mbt de auto's. de vrouw moe bijna bevallen dus ja :afro :afro gr Vinc