Nog zo'n mooie

:thumbup:thumbup:thumbup
origineel gepost door black champion
origineel gepost door Joepp
Super mooi:thumbup
maar kun je dr ook mee rijden in NL?
het gaat, is ook niet echt een alledaags voertuig (2.4 met veel pk's)
drempels is echt een hel voor me op de snelweg op de rechterbaan is het ook uitlaat schrapen.
maar ja: wie laag wil zijn moet pijn lijden. en in mijn ogen is het zo perfect kwa wielkast vulling
vind het met 13x8 en dan maar 60mm verlaagd niet mooi dan houd je nog een cm of 4-5 over tussen band en wielkast
Precies zoals ik er over denk.
Is jouw coupé 100 verlaagd?, Ik dacht dat jouw kadett rond de 80mm zat.
Ik zelf wil de kadett eigenlijk lager hebben, maar dat zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn in NL.
Mijn cabriootje is zo'n 8 cm verlaagd, maar om nu te zeggen dat ik relaxed rij, nou nee.
Maar het tippen, de vreemde blikken, en de wegligging maken dat wel goed.