Goededag, ik had het zelfde probleem, condens op de ramen en bron bleek water bij het reserve wiel te zijn. Bij mij was het (gelukkig!) voldoende om alle rommel uit de daklijst weg te blazen met compressor. Regenwater blijft staan in de goot waar de rails inzit (ze zitten verdiept in smalle...