juist, ja dat was eigenlijk vraag 2 :p dus ik kan het expansievat leeg maken en dan die slangen van het thermostaathuis afhalen?
en bestaat er een tekening waarop ik kan zien hoe de juiste slangen aangesloten zitten?
want eerlijk dat t stuk tussen die 2 slangen is zo een stuk waar een slang op...