Hey Mannen,
koppakking was inderdaad lek en het water stond op zuiger en water in olie.
Heb er nu andere motor ingezet deze doet het.
Alleen is automaat. Auto kom niet voor uit en niet achteruit ( belast ) doet niks. Nieuwe olie in bak gedaan ATF.
Denk nu dat koppel omvormer ook kapot is...