hallo allemaal,
ik ben bezig met een tigra 1.4 uit 2005 koppakking was lek en deze vernieuwd daarna toch nog lekkage (witte rook) daarna alles weer uit elkaar gehaald kop gevlakt en afgeperst geen lekkage of scheurtje zichtbaar daarna op blok afgeperst en ook dit was dicht toen weer met...