@Sub606,
Helaas ben ik nog niet in het bezit van een opcom. Ik ben hard op zoek naar een exemplaar maar tot zover zonder resultaat. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
@Mark huisman,
Ik heb ondertussen de auto open gekregen op de manier waarop de anwb dit ook doet. Een...