Beste Avatar,
Bedankt voor deze zeer nuttige post. Bij mij zojuist versie 18 gedownload via de link en geïnstalleerd. Werkt perfect. Wel een beetjes laks van Opel. Inbegrepen bij de aankoop van de auto was een driemaandelijkse update van de navigatie en op de Nederlandse site staat nog versie...