Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik de eigenaar van een Astra H GTC uit 2006. Ik ben tevreden met de auto maar heb een probleem:
De bediening van het electrische raam aan de bestuurderskant werkt niet. Als ik mijn sleutel gebruik om alle ramen te openen/sluiten gaat dat wel goed, dus het...