Bedankt voor jullie reacties potter, opelmarc en CORSA-GSI. Ik ben een leek wat het aansluiten van elektronica betreft. Tot nu toe niemand kunnen vinden die dit kan doen. Ze zijn bang dat de canbus beschadigd raakt. Begrijp ik dan goed, dat voor het plaatsen van de weerstanden, ook kabels...