Goedenavond,
ik ben momenteel eigenaar van die Corsa GSI. Alleen ik heb 1 probleem. Afgelopen vrijdag liet hij me in de steek.. wilde niet meer starten. Na een paar stappen te hebben ondernomen ben ik bijna zeker van de oorzaak. De startonderbreker geeft geen stroom door naar de startmotor. Er...