Dag , mijn naam is alex .
ben al op leeftijd en hebben een Vivaro 2.5 gekocht om onze invalide dochter te vervoeren na de revalidatie 3 keer in de week.
Ook heb heb waarschijnlijk het druklager kapot in de versnellings bak. Afgelopen week is al voor de 3de keer ,de hoofdpomp onder het koppeling...