Hallo,
Allereerst bedankt voor alle info die op deze site te vinden is. Heeft mij al met veel dingen geholpen :dank-u: .
Ik ben in bezit van een Astra G uit 2000 (automaat met x16xel). Het volgende probleem doet zich voor:
Bij het optrekken (vooral vanuit stilstand) blijft de auto soms...