Goedeavond.
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben pascal ben 29 jaar en ben hobby monteur. Persoonlijk ben ik altijd met VAG bezig, maar mijn vader heeft een opel astra F station 1.6 16V uit 1992.
Nu is deze vastgelopen vanwege het breken van de distributieriem. Nu hebben we een 2ehands blokje...