Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo beste mensen, ik ben in het bezit van een VIVARO 2.5DTI 2.9T van 2005.
Sinds gister is mijn versnellingpook ineens 'lam'
Hij stond in z'n 3 en ik wilde doorschakelen naar zn 4 maar helaas.
Het enige wat nog kan is van voor naar achter bewegen met de pook zonder weerstand.
Na wat gegoogled...