Beste Opel fanaten,
Ik heb een Opel Senator 3.0 uit 1991, erg blij mee! Echter doet de verwarming het niet zoals het hoort. Het probleem is dat èèn kant van de verwarming het normaal doet, wordt warm. En van de bijrijder komt er alleen koude lucht uit. Koude lucht zowel bij de voeten, middel...