Zoekresultaten

  1. 2

    Astra J (GTC 1.7 CDTI, 2011) irritatie

    Hallo! sinds een half jaar ben ik in het trotse bezit van een astra sport tourer uit 2011. Waanzinnig lekkere auto om in te rijden, zeker in vergelijking met de W168 die ik hiervoor reed (ja die Benz van de eland proef, mijn dochter noemde deze de tractor). Ik heb echter 1 verbeterpunt /...
Terug
Naar boven