Hallo,
Ik heb de volgende vraag. Is het vervangen van het derde remlicht van een astra H 2004 hatchback goed zelf te doen. Dit i.v.m. ruitensproeier en (denk ik) verwijderen kunstof kappen binnenkant achterklep. Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.