Hallo allemaal
Ik heb een Opel astra H met een CD70 nav, helaas zat hier geen UHP4 in (ook geen voorganger) en nu zou ik deze toch graag willen installeren/laten installeren. Ik heb er nu niet zoveel verstand van, van auto's en bekabeling :hmmz
Het eerste probleem waar ik op uit kwam was...