Hoi Rob,
De blauwe ascona heb ik een paar maanden nu. Deze heb ik via internet besteld. Er zaten wat kleine beschadigingen op, maar daar was de prijs dan ook naar . Prima opgelost door de leverancier.
Ik ben ook wel benieuwd hoe anderen met de decals omgaan, ik heb geprobeerd met blanke...