Beste, voor de 2 keer heel lastig te starten..lucht in het brandstofsysteem
Blijkbaar loopt de brandstof terug (vb na overnachten) door ergens lucht die in het systeem geraakt
hebben al eens gehoord het dichtingen kunne zijn die (220k km) hard geworden zijn van de injecteurs en daar lucht in...