Beste mede opel rijders,
Al bijna een jaar ben ik ook de trotse bezitter van een opel, mijn keuze is toen is toen gevallen op een Vectra c 3.2 v6 GTS uit 2003. Ik heb de auto gekocht met 110d op de klok en had toen pas de distributieriem vervangen. Mooi meegenomen dus. De auto is iets...