Wat een verrassing, kom net terug van een te warme vakantie zonder airco en er is warempel een reactie. :thumb Willem!
Ik heb even onder de kap gekeken, kapjes losgetrokken en foto's genomen. Nu even uitzoeken hoe ik die hier kan plaatsen.
Nu is mijn vraag welke van de relais ik zou...