Hoi allemaal allereerst wil ik me even voorstellen .
Mijn naam is Ton en gelukkig rij ik sinds 14 dagen weer een echte auto naar mijn gevoel.
Eerste auto een Astra en daarna een deawoo nubria .
Het is nu dus weer Opel geworden en wilde graag iets ruimer.
De vectra die ik aangekocht heb komt...