Hoi heren
Mijn auto heb ik weer terug,
Morgen 5mei ga ik langs Unlimited tuning voor de remap zo dat alle waardes weer goed staan in gesteld.
Mijn turbo stond op 0.4 bar afgesteld wat dus zeer weinig is en zeker voor de turbo die erin zit.
112 turbo heeft deze via de waste gate op 1 bar...