Hallo iedereen,
Heb me hier net geregistreerd in de hoop wat extra info te kunnen krijgen ivm de Vivaro die ik onlangs heb gekocht. Heb trouwens al een eerste vraag maar eerst is het best beleefd mezelf voor te stellen. Ik ben Gino,uit België en heb,zoals hierboven geschreven,onlangs een Vivaro...