Onlangs heb ik een Corsa in mn bezit gekregen uit 1999. Het betreft hier de 3d variant met de 16 klepperige 1.2 motor. Prima karretje.
Helaas is er een probleem met de aanjager. Deze werkt niet, in welke stand van de schakelaar dan ook.
Ik heb de aanjager gedemonteerd en die blijkt te...