Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goedendag allemaal,
Mijn naam is René ik ben 21 jaar en ik woon in Rijswijk zh
Ik ben de gelukkige eigenaar van een opel calibra uit 94
Vanaf jongs af aan was ik al weg van het calibra model
Mvg
René
Goededag,
Ik ben opzoek naar een C25XE of een X25XE blok voor mijn calibra,
weet iemand er nog ergens 1 te liggen voor een mooie prijs?
Ik hoor graag van jullie :-D
Mvg,
René