Goede morgen allen,
Ik ben Renalda Kiel en sinds kort in het bezit van een Opel Corsa B 1.2i 16V X12XE uit 2000 zilverkleurig.
Ben erg blij met mijn nieuwe autootje!!! Nu heb ik 1 probleem en na even zoeken denk ik te weten wat het probleem is en wel de LMM, ja nu heb ik ook al overal...