Ik weet dus niet of de verstuivers onder teer zitten, ze beweren dat ze dat niet kunnen zien. Voordat ze dat wel kunnen zien, moeten ze eerst die test doen à 750 euro. Of er dus teer op zit, geen idee. Maar is dit een kwaal die iedere 60.000 km terug komt?! Want dan moet ik iets anders gaan...