Hallo, Ik heb gisteren een leuke Corsa 1.4XE nuit 1995 gekocht. Ben nu bezig de auto na te lopen. Het is mij opgevallen dat er geen sticker op de kap van de distributieriem staat.
De auto heeft 194.000 km gedraaid. Hoe kom ik er nu achter wanneer de riem moet worden vervangen?