Goedendag samen,
Mijn Frontera 3.2 v6 uit 2000 is plotseling meer benzine gaan drinken. Waar die normaal 8 op de 100 loopt, loopt ie nu 13 op de 100 bij 90 km per uur op de kruiscontrol. Ik wilde de wagen vandaag uitlezen maar blijkbaar is dat niet meer mogelijk, de apparatuur ziet de wagen...