Zit waarschijnlijk niet teveel remverschil in, trekt ook niet naar links of rechts. Wanneer dit zo zou zijn was hij afgelopen december hier wel op afgekeurd. Dit remgedrag speelt al veel langer. Hij remt gewoon veel te indirect, het pedaal moet veel te ver ingetrapt worden om een fatsoenlijke...