Vandaag heb ik alles weer gemonteerd. Allee aangesloten enz enz. Nu wil ik hem starten gaat ie heel moelijk aan. Paar keer proberen en daar ging ie. Ff paar keer zachtjes gas. Maar hij liep een beetje rauwig. Ik kijken als ie goed op tijd staat en ja dat stond het netjes. Ik weer starten en hij...