Emen dat begrijpt iedereen hier. Echt afkatten doe je wel anders hoor. Hij/Zij/Het? You cares.
Staken, lijkt me wel wat, jaren 80 was dat heel normaal. ;) Maarja, zitten nu in een heel ander (lange teentjes) tijdperk.
Enne..Ieder zn vak hé, de een is hier goed in de daar in. king: