@man!ac wrote:Over het algemeen is die lak beschermd geweest door de lijm.
Ik heb toevallig laatst een stukje gedaan met een zilvergrijze corsa c uit 2001.
Het enige is dat er een klein beetje kleurverschil is, maar dat is na een paar keer poetsen al bijna weg.
Okeey :D
Ik heb vandaag de...