Zoekresultaten

  1. H

    corsa d opc sideskirts

    OK wist ik niet sorry maargoed ik ben fred woon in rotterdam en rij sinds kort opel corsa D 2008 er zat al een opc bumperset op maar ben zelf verder gegaan met achterklepspoiler en nu dus de skirts zodoende mijn vraag over de bevestiging mvg fred
  2. H

    corsa d opc sideskirts

    Hallo corsarijders weet iemand van jullie hoe de opc sideskirts gemonteerd moeten worden op een d corsa liggen deze onder de deur op de dorpel of zitten ze tegen de dorpel aan met het smalle randje van de skirt grt fred
Terug
Naar boven