Zoekresultaten

  1. P

    cruise control corsa 1.2 njoy 2003

    Dank voor je reactie, Ja klopt heb een z12xe zit alleen met het nu kunnen activeren van cc in de ecu daar is de optie gewoonweg niet aanwezig. Bedoel voor dat ik de hele boel overhoop haal, en het lukt dan alsnog niet. Lees veel over dat het uiteindelijk toch niet lukt.
  2. P

    cruise control corsa 1.2 njoy 2003

    Hallo allemaal, Ik weet dat dit al een veelbesproken onderwerp is maar is maar ik snap iets niet helemaal. Ik heb een corsa njoy uit 2003, motor is een x12xe, ik wil hier nu graag cruise control inbouwen. Gaspedaal is zeg maar drive by wire Alles IN de auto is al voorbedraad. De...
Terug
Naar boven